مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-13اقتصادي

فرماندار گرگان: مسئولیت پذیری اولویت اول مدیران باشد


در شرایط کنونی کارمندان و کارکنان دولت موظف به حضور در محل کار خود هستند و باید همه آنان واکسن بزنند و به مردم خدمات ارائه دهند.

- ایسنا/گلستان فرماندار گرگان گفت: در شرایط کنونی کارمندان و کارکنان دولت موظف به حضور در محل کار خود هستند و باید همه آنان واکسن بزنند و به مردم خدمات ارائه دهند.

محمد حمیدی امروز (چهارشنبه 21 مهرماه) در جلسه شورای اداری گرگان اظهار کرد: در فصل سرمای سال جاری گرگان درصورتی که محدودیت سوخت نداشته باشیم، مشکلی در تأمین برق نخواهیم داشت و این مهم با رعایت مصرف کنندگان مسکونی برآورده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: 65 درصد سوخت فقط صرف مصارف خانگی گرگانی ها می شود و با 10 درصد صرفه جویی این مصرف کنندگان هیچ صنعتی به دلیل نبود سوخت تعطیل نخواهد شد و اقتصاد شهرستان هم با مشکلات فراوان روبه رو نمی شود.

فرماندار گرگان تصریح کرد: این سوخت ها میلیاردها تومان ارزش داشته که به صورت یارانه پنهان در اختیار شهروندان قرارگرفته است و همه در استفاده درست از این سرمایه مسئول هستند.

حمیدی با اشاره به استفاده از فضای الکترونیکی، گفت: گستردگی و وسعت خدمات الکترونیکی در کاهش هزینه ها نقش گسترده ای دارد و پست با استفاده درست از این مهم بازار گلستان و به خصوص گرگان را متحول کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار گرگان: مسئولیت پذیری اولویت اول مدیران باشد

فرماندار گرگان: مسئولیت پذیری اولویت اول مدیران باشد