مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-13سياسي

جریمه 15 میلیاردی واحدهای مرغداری متخلف/ صدور محکومیت اداری برای 39 نفر


بر اساس پیگیری گزارش های تعقیب کیفری و اداری در 6 ماهه نخست سال جاری، برای هفت نفر محکومیت کیفری و طی 16 پرونده برای 39 نفر محکومیت اداری صادر شده است.

- ایسنا/ایلام بازرس کل استان ایلام گفت: بر اساس پیگیری گزارش های تعقیب کیفری و اداری در 6 ماهه نخست سال جاری، برای هفت نفر محکومیت کیفری و طی 16 پرونده برای 39 نفر محکومیت اداری صادر شده است.

مهدی اصلانی در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات مردم مربوط به حوزه تصمیم گیری، قاطعیت و پیگیری در اجرای تصمیمات است، چراکه وظیفه سازمان بازرسی تنها نظارت پیشگیرانه بر اجرای فرآیند اجرایی بوده، و در واقع به عنوان یک مشاور در کنار مدیران است.

وی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ، مدیران باید به سازمان بازرسی به عنوان یک نقطه امید و اتکا توجه داشته باشند، که این سازمان بتواند شرایطی را ایجاد کند که در آن مدیران با روحیه جهادی و انقلابی در موضوعات ورود کرده و روحیه کار گروهی، و حضور پویای کارمندان زیرمجموعه خود را فراهم کنند.

بازرس کل استان ایلام با اشاره به اهمیت وجود نگاه مثبت در بین مدیران برای حل بسیاری از مشکلات مردم ، گفت: مدیران اجرایی فارغ از بیان گزارشات معمول از طریق تقویت زمینه ظهور و حضور نظرات، استعدادها، پتانسیل ها و ایده های کارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 15 میلیاردی واحدهای مرغداری متخلف/ صدور محکومیت اداری برای 39 نفر

جریمه 15 میلیاردی واحدهای مرغداری متخلف/ صدور محکومیت اداری برای 39 نفر