مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-13اقتصادي

تاسیس پژوهشکده استاندارد کشاورزی در استان گیلان


در آینده نزدیک پژوهشکده استاندارد کشاورزی در استان گیلان تاسیس می شود.

- ، مهناز جعفریان بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته استاندارد برگزار شد، اظهار کرد: تلاش ما در سازمان استاندارد تقلیل بروکراسی های زمانبر است تا واحدهای ارائه دهنده خدمات در کمترین زمان و در صورت عدم وجود نواقص فنی و علمی موفق به اخذ نشان استاندارد شوند.

مدیرکل استاندارد گیلان با اشاره به عملکرد این سازمان در شش ماهه نخست امسال، گفت: هشت گواهینامه استاندارد برای فرآورده های کشاورزی به عنوان گواهینامه حد مجاز آلاینده ها صادر شد.

وی با بیان اینکه در حوزه غذای حلال، گواهینامه برای دو فرآورده لبنیاتی صادر شده است، تصریح کرد: از همه واحدهای تولیدکننده فرآورده های غذایی و سایر محصولاتی که نیاز به نشان حلال دارند دعوت می کنیم تا برای همکاری با ما در این مسیر قرار گیرند.

جعفریان با اشاره به پیگیری های این اداره کل برای تشکیل و تأسیس پژوهشکده استاندارد کشاورزی در گیلان، افزود: تاکنون 3 گروه پژوهشی برای این موضوع تعریف شده و در صورت امکان به زودی تبدیل به پژوهشکده می شود.

صدور 880 گواهینامه استاندارد برای بیش از 2400 فرآورده مدیرکل استاندارد گیلان با بیان اینکه 883 واحد تحت پوشش این اداره کل هستند، ادامه داد: از این تعداد 690 واحد فعال هستند و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس پژوهشکده استاندارد کشاورزی در استان گیلان

تاسیس پژوهشکده استاندارد کشاورزی در استان گیلان