مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-13سياسي

رایزنی سرلشکر باقری و «عمران خان» درباره آخرین تحولات امنیتی منطقه


رییس ستاد کل نیروهای مسلح و نخست وزیر پاکستان طی دیداری، بر لزوم تحکیم روابط دوجانبه در حوزه های مختلف از جمله امنیت مرزی و همکاری های دفاعی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز به وقت محلی در رأس یک هیئت بلندپایه نظامی ایران در شهر اسلام آباد به دیدار عمران خان نخست وزیر پاکستان رفت.

مقامات ارشد دولت پاکستان از جمله وزیر دفاع و برخی مسئولان نظامی این کشور و همچنین سید محمدعلی حسینی سفیر ایران و سرهنگ مصطفی قنبرپور وابسته نظامی ایران در پاکستان در این دیدار حضور داشتند.

عمران خان در این نشست با یادآوری دیدار ماه گذشته خود با حجت الاسلام رییسی رییس جمهوری کشورمان در حاشیه اجلاس سران شانگهای در دوشنبه، بر تعهد دولت پاکستان برای تعمیق روابط با ایران به ویژه در بخش های مرزی، اقتصادی، نظامی و امنیتی تأکید کرد.

وی تأکید کرد: بحران افغانستان هرگز راهکار نظامی نداشته و باید با مشارکت تمامی گروه های داخلی این کشور یک دولت فراگیر تشکیل شود.

سرلشکر باقری نیز با اشاره به رایزنی های مهم امروز خود با فرمانده ارتش و رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان، تقویت همکاری های نزدیک میان دو همسایه را که طی سال های اخیر شاهد پیشرفت قابل توجهی در روابط از جمله در امنیت مرزی بوده اند، ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سرلشکر باقری و «عمران خان» درباره آخرین تحولات امنیتی منطقه

رایزنی سرلشکر باقری و «عمران خان» درباره آخرین تحولات امنیتی منطقه