مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-13ورزشي

اخطار فرماندار کرج به مدیران غایب جلسه جوانان


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با بیان اینکه زیبنده استان البرز و شهرستان کرج نیست که برغم وجود استعدادهای جوانان، فعالیت های امور جوانان در ردیف آخر کشور قرار بگیرد؛ - ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با بیان اینکه زیبنده استان البرز و شهرستان کرج نیست که برغم وجود استعدادهای جوانان، فعالیت های امور جوانان در ردیف آخر کشور قرار بگیرد؛ تصریح کرد: دستگاه های متولی باید گزارش بدهند که در حوزه جوانان چه کارهایی انجام داده اند.

غفور قاسم پور روز چهارشنبه 21 مهرماه در جلسه ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش شهرستان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان،روسای هیأت های ورزشی، رییس مجمع جوانان کشور و.

برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به یگان های نظامی استان البرز و شهرستان کرج که در تأمین نظم و امنیت وآرامش شهرستان در تلاش هستند، پیشاپیش در آستانه هفته تربیت بدنی با تبریک به جامعه ورزشی، صحبت های خود را خطاب به مسئولان غایب در جلسه ساماندهی امور جوانان آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم پور با بیان اینکه نشاط اجتماعی در سونامی پسا کرونا، بارقه ای از امید را در جامعه تسری خواهد بخشید؛ با حائز اهمیت دانستن نقش شورای جوانان در مطالبه گری امور جوانان گفت: 14 دستگاه به طور مستقیم متولی امور جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار فرماندار کرج به مدیران غایب جلسه جوانان

اخطار فرماندار کرج به مدیران غایب جلسه جوانان