مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-13سياسي

حل مشکل آلودگی هوا در تهران از برنامه های کوتاه مدت استانداری است


استاندار تهران با اشاره به اینکه پایتخت دارای معضلات و مشکلات و ظرفیت های مختلفی است گفت: حل مشکل آلودگی هوا در تهران از برنامه های کوتاه مدت استانداری است.

- ، محسن منصوری عصر چهارشنبه در حاشیه برگزاری آیین تودیع و معارفه استاندار تهران ضمن تبریک به مناسبت ایام ربیع و تسلیت شهادت امام حسن عسگری اظهار داشت: در تهران مجموعه ای از ظرفیت ها و چالش ها پیش رو است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ظرفیت ها به دلیل جمعیت 14 میلیونی در تهران متمرکز شده است گفت: اجتماع نخبگان، فرهیختگان و اساتید دانشگاه، ظرفیت های حوزه صنعت گردشگری، حمل و نقل از مسائل مهم پایتخت است.

منصوری با بیان اینکه چالش هایی وجود دارد که با هم افزایی و تعامل همه دستگاه ها و نهادها و پشتیبانی مردم آنها را گام به گام و با برنامه ریزی حل خواهیم کرد افزود: یکی از حوزه های جدی مورد نظر ما حوزه آسیب های اجتماعی می باشد که خود را در قالب حاشیه نشینی و مواردی از این قبیل متبلور کرده است و در دستور جدی دولت خواهد بود تا بخشی از این مسائل را حل کنیم.

استاندار تهران به موضوع مهم محیط زیست و آلودگی هوا در برنامه کوتاه مدت اشاره کرد و بیان داشت: بحث آلودگی هوا مسئله جدی را برای شهر ایجاد کرده و با پدیده وارونگی هوا مواجه خواهیم بود که با همگرایی دستگاه ها انشاالله تهران را یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل آلودگی هوا در تهران از برنامه های کوتاه مدت استانداری است

حل مشکل آلودگی هوا در تهران از برنامه های کوتاه مدت استانداری است