مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-13سياسي

توزیع 660 هزار بسته بهداشتی میان خانواده های نیازمند


رییس ستاد مرکزی اطعام حسینی از توزیع 660 هزار بسته بهداشتی میان خانواده های نیازمند در طرح ملی «نذر سردار شهید سلیمانی» خبر داد.

- رییس ستاد مرکزی اطعام حسینی از توزیع 660 هزار بسته بهداشتی میان خانواده های نیازمند در طرح ملی نذر سردار شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص برقراری رزمایش همدلی، مواسات و کمک های مومنانه، شاهد درخشش نیروهای جهادی، سپاه، آستان قدس، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج، خیران و مراکز نیکوکاری بودیم.

وی با بیان اینکه در دو ماه محرم و صفر بیش از 37 میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد، تاکید کرد: یک میلیون و سیصد هزار پرس غذای گرم در استان لرستان طبخ و بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد که برای طبخ و توزیع این میزان غذای گرم 68 میلیارد تومان هزینه شده است.

باجلان با اشاره به رعایت کامل پروتکل های وزارت بهداشت در تمام مراحل طبخ و توزیع غذای گرم، خاطرنشان کرد: در مناطق صعب العبور که امکان توزیع غذای گرم با حفظ نکات بهداشتی وجود نداشت، کمیته امداد با همراهی گروه های مردمی اقدام به توزیع 1.

5 میلیون بسته ارزاق کرد که سهم استان لرستان 140 هزار بسته های ارزاق بود.

رییس ستاد مرکزی اطعام حسینی با اشاره به اجرای طرح نذر سردار شهید سلیمانی در محرم و صفر گفت: در این طرح که با همراهی خانواده سردار رشید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 660 هزار بسته بهداشتی میان خانواده های نیازمند

توزیع 660 هزار بسته بهداشتی میان خانواده های نیازمند