مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-13سياسي

کارنامه اردوگاه شهدای تخریب قرارگاه کربلا منتشر شد


کتاب «اردوگاه شهدای تخریب» نوشته مجید جعفرآبادی شامل کارنامه عملیاتی و ماموریت های پاکسازی گردان تخریب قرارگاه کربلا توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر و روانه بازار شد.

- به نقل از روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی، کتاب اردوگاه شهدای تخریب نوشته مجید جعفرآبادی شامل کارنامه عملیاتی و ماموریت های پاکسازی گردان تخریب قرارگاه کربلا به تازگی توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر و روانه بازار شده است.

گردان های تخریب در مجموعه دفاع مقدس از جمله یگان هایی بودند که کمتر از آنها گفته شده و با توجه به نوع کار نیروهای آنها، خاطرات زیبایی از زبان یادگاران آن دوران قابل عرضه است.

گردان تخریب قرارگاه کربلا یکی از این مجموعه های رزمی بود که تا چند سال اول جنگ منبع تغذیه یگان های زرهی از نظر تامین نیروهای به اصطلاح معبرزن در شب عملیات بود.

این گردان از زمان شهید چمران و جنگ های نامنظم در قالبی بسیار کوچک و تحت عنوان گروه مین کار را آغاز کرد و آرام آرام با جذب نیروهای پر شمار به ویژه در سال1361 رودررویی های حماسی و عجیب بین معبرزن های نوعا کم سن و سال با میادین چندصد متری و سیم خاردارها و انواع موانع دشمن رقم خورد.

اگرچه این گردان در طول سال های دفاع مقدس نام های مختلفی داشت، اما با نام تخریب قرارگاه کربلا معروف تر است، بلکه از این نام مشهورتر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه اردوگاه شهدای تخریب قرارگاه کربلا منتشر شد

کارنامه اردوگاه شهدای تخریب قرارگاه کربلا منتشر شد