مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-13سياسي

گران فروشی در صدر تخلفات صنفی خراسان رضوی است/ شناسایی بیش از 4000 واحد متخلف


کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی با اشاره به شناسایی 4 هزار و 111 واحد صنفی در نیمه نخست امسال گفت: گران فروشی با 54 درصد در صدر تخلفات صنفی خراسان رضوی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان خراسان رضوی، بخش علی بیاتی قله زو بابیان اینکه دریافت و رسیدگی به موقع گزارش ها و شکایت های مردمی از اولویت های کاری معاونت نظارت و بازرسی این سازمان است اظهار کرد : در شش ماهه اول امسال، 14 هزار و 564 گزارش ستاد خبری ، شکایت مردمی و ناظرین افتخاری به صورت حضوری ، تلفنی، سامانه سامد، 124و پیام گیر دریافت شده است .

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی افزود: ازنظر نوع تخلف کشف شده در پیگیری ستاد خبری ها به ترتیب گران فروشی با 54 درصد ، عدم درج قیمت با 14درصد و کم فروشی 9 درصد، عرضه خارج از شبکه 6 درصد، فروش اجباری کالا و خدمات 5 درصد، اخفاء و امتناع از عرضه کالا 4 درصد و سایر تخلفات 8 درصد را شامل شده است.

وی بیان کرد: اهم گزارش های رسیده در بخش کالایی شامل نان، گوشت مرغ ، میوه و تره بار و خواربار و در بخش خدمات، رستوران ها و غذاخوری ها، خدمات مشاورین املاک ، آرایشگاه مردانه و تعمیر خودرو بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشی در صدر تخلفات صنفی خراسان رضوی است/ شناسایی بیش از 4000 واحد متخلف

گران فروشی در صدر تخلفات صنفی خراسان رضوی است/ شناسایی بیش از 4000 واحد متخلف