مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-13سياسي

100 شهرستان کشور؛ نیازمند راه اندازی مراکز پزشکی قانونی


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با وجود اینکه طی سال گذشته مراکز پزشکی قانونی در 50 شهرستان کشور ایجاد شده، اما 100 شهرستان دیگر هنوز نیازمند راه اندازی این مرکز هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با وجود اینکه طی سال گذشته مراکز پزشکی قانونی در 50 شهرستان کشور ایجاد شده، اما 100 شهرستان دیگر هنوز نیازمند راه اندازی این مرکز هستند.

عباس مسجدی آرانی، امروز چهارشنبه 21 مهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از دستگاه هایی که در اجرای عدالت نقش آفرین است دستگاه قضایی است و ما به عنوان پزشکی قانونی جزیی از این دستگاه مهم و تأثیر گذار در حوزه عدالت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیام اینکه روح انقلاب اسلامی عدالت و رفع تبعیض ها و ارتقا علمی و معنوی مردم است ، افزود: هر موضوعی که در حوزه نظام سلامت، جنبه قضایی پیدا می کند برای کمک به قضات برای صدور رأی عادلانه پای پزشکی قانونی به میان می آید و اظهار نظر می کند.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور بیان کرد: به جهت تحریم های ظالمانه برای بهره مندی از برخی از تجهیزات با مشکلات زیادی رو به رو شدیم و قیمت ها نیز سه برابر رشد پیدا کرد، اما با بسیج جوانان نخبه در زمینه هایی چون کیت های پیشرفته ژنتیک در رونمایی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 شهرستان کشور؛ نیازمند راه اندازی مراکز پزشکی قانونی

100 شهرستان کشور؛ نیازمند راه اندازی مراکز پزشکی قانونی