مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-13حوادث

چه جرایمی پس از شیوع کرونا در مازندران بیشتر شد؟


در محدودیت کرونایی و شدید ابتدای شیوع کرونا، بیشترین سرقت ها در حوزه باغات و ساختمان های نیمه کاره بود، پس از عادی شدن وضعیت در تیر و مردادماه سال 99، - ایسنا/مازندران رییس پلیس آگاهی مازندران گفت: در محدودیت کرونایی و شدید ابتدای شیوع کرونا، بیشترین سرقت ها در حوزه باغات و ساختمان های نیمه کاره بود، پس از عادی شدن وضعیت در تیر و مردادماه سال 99، سرقت ها از منازل  بیشتر شد و در مجموع باید گفت پس از شیوع کرونا شاهد افزایش سرقت در سیم های برق و از ساختمان نیمه کاره هستیم.

سرهنگ علی قیصری در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی مازندران، اظهار کرد: اصحاب رسانه پل ارتباطی پلیس و مردم در انتقال صحیح اطلاعات هستند.

وی با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در انتشار عملکرد پلیس دارند، تصریح کرد: اگر تعامل بین دستگاه انتظامی و اصحاب رسانه به صورت صحیح مداوم و بدون غرض ورزی ادامه داشته باشد، می توان از بسیاری اتفاقات جلوگیری کرد.

رییس پلیس آگاهی مازندران، خاطرنشان کرد: در این راستا و به منظور برقراری ارتباط مستمر با خبرنگاران و فعالان رسانه ای، نیروی انتظامی در بخش فضای مجازی ورود و رابطی مشخص را مشخص کرد در این زمینه، پل ارتباطی بین مردم و پلیس برقرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه جرایمی پس از شیوع کرونا در مازندران بیشتر شد؟

چه جرایمی پس از شیوع کرونا در مازندران بیشتر شد؟