مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-13سياسي

تجاری سازی ایده های علمی راهی برای حل مشکلات کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف با اشاره به اینکه سازمان اوقاف یک نهاد دولتی و خصوصی نیست، - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور ریشه دار در جهان است و نیازی به فرهنگ دیگر کشورها ندارد بنابراین توسعه فرهنگ یکی از اتفاقات مهمی است که باید در کشور رخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف با اشاره به اینکه سازمان اوقاف یک نهاد دولتی و خصوصی نیست، اظهار داشت: سازمان اوقاف بسیار وسیع است.

این سازمان در ایام کرونا در حوزه خدمت رسانی اقدامات قابل توجهی از دستگیری نیازمندان گرفته تا خدمت رسانی به بیماران کرونایی که می توان به قراردادن بیمارستان ها، تهیه تخت های جدید، تولید هزاران ماسک و لوازم بهداشتی اشاره کرد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه حفظ و صیانت از موقوفات، عمل به نیت واقف و بهره وری زیرساخت ها را از مهمترین وظایف این سازمان برشمرد و عنوان کرد: سازمان در سر فصل نیات متعدد، نیاتی دارد که یکی از آن سر فصل ها رسیدگی به بیماران است که مردم این امر را در ایام کرونا به عینه شاهد بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی ایده های علمی راهی برای حل مشکلات کشور

تجاری سازی ایده های علمی راهی برای حل مشکلات کشور