مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 17:052021-10-13دانش

مشارکت 55 دانشجوی فنی مهندسی اسفراین در طرح«کوآپ»


رییس مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین گفت: در سال جاری 55 نفر از دانشجویان این دانشگاه در قالب طرح«کوآپ» با صنایع همکاری کردند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین گفت: در سال جاری 55 نفر از دانشجویان این دانشگاه در قالب طرح کوآپ با صنایع همکاری کردند.

علی خرسند، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مشارکت دانشجویان در طرح کوآپ با هدف مهارت افزایی دانشجویان انجام می شود، اظهار کرد: از سال 96 تا 98، 300 دانشجو و در سال جاری نیز 55 نفر از دانشجویان این دانشگاه در این طرح مشارکت داشتند که عدم حضور دانشجویان در دانشگاه یکی از علت های کاهش آمار است.

وی با بیان اینکه مشارکت در طرح کوآپ موقعیت بسیار خوبی را برای دانشجویان در جهت کسب تجربیات مختلف و ورود به بازار کار ایجاد می کند، اضافه کرد: این طرح از کشور کانادا برگرفته شده است و در طرح کوآپ دانشجویان حقوق دریافت می کنند و در مدت فعالیت نیز بیمه می شوند.

رییس مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین با بیان اینکه چهار طرح پژوهشی در سال جاری از سوی این دانشگاه به پایان رسیده است، اظهار کرد: سه طرح پژوهشی نیز در حال اجرا و چهار طرح نیز در مرحله انعقاد قرارداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 55 دانشجوی فنی مهندسی اسفراین در طرح«کوآپ»

مشارکت 55 دانشجوی فنی مهندسی اسفراین در طرح«کوآپ»