مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-13سياسي

بررسی چالش های گردشگری در سفر اعضای فراکسیون گردشگری مجلس به خوزستان


رییس انجمن سفیران گردشگری خوزستان با اشاره به ورود اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی به اهواز، گفت: بررسی موانع و چالش های موجود در حوزه گردشگری استان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا از جمله دلایل این سفر هستند.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن سفیران گردشگری خوزستان با اشاره به ورود اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی به اهواز، گفت: بررسی موانع و چالش های موجود در حوزه گردشگری استان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا از جمله دلایل این سفر هستند.

زیبا راکی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزییات سفر نایب رییس و اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس به خوزستان، اظهارکرد: این سفر با هدف بازدید میدانی و بررسی ظرفیت های گردشگری خوزستان و استفاده از توان این فراکسیون جهت تقویت ظرفیت های این حوزه است.

وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس امشب وارد اهواز شدند و به مدت سه روز در خوزستان حضور دارند، گفت: یکی دیگر از اهداف حضور اعضای فراکسیون گردشگری به خوزستان، دیدار و نشست نمایندگان با فعالان گردشگری و تقویت حوزه گردشگری در استان خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های گردشگری در سفر اعضای فراکسیون گردشگری مجلس به خوزستان

بررسی چالش های گردشگری در سفر اعضای فراکسیون گردشگری مجلس به خوزستان