مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 18:302021-10-13سياسي

انتصاب استاندار جدید تهران فرصتی برای توسعه دشت ورامین است


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتصاب استاندار جدید تهران گفت: این انتصاب فرصتی مغتنم برای توسعه دشت ورامین خواهد بود.

- ، حسین نوش آبادی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص انتصاب استاندار جدید اظهار داشت: انتصاب استاندار جدید تهران و تعلق ایشان به دیار پانزده خرداد، فرصت مغتنمی در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا می باشد.

نوش آبادی بیان داشت: انتصاب استاندار جدید تهران و تعلق ایشان به دیار پانزده خرداد، فرصت مغتنمی در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا می باشد و این اتفاق را به فال نیک می گیریم.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا افزود: با استفاده از ظرفیت های بومی منطقه، ان شاالله شاهد رشد و شکوفایی بیشتر در دیار پانزده خرداد خواهیم بود.

بر اساس این گزارش دولت در جلسه 18 مهرماه خود پس از بررسی سوابق و برنامه های محسن منصوری، وی را به عنوان استاندار تهران تعیین کرد و امروز چهارشنبه 21 مهرماه مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران با حضور وزیر کشور برگزار شد.

گفتنی است که منصوری استاندار جدید تهران متولد خرداد 1363 در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک (گرایش ساخت و تولید) از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب استاندار جدید تهران فرصتی برای توسعه دشت ورامین است

انتصاب استاندار جدید تهران فرصتی برای توسعه دشت ورامین است