مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 19:102021-10-13بين الملل

ادعای بلومبرگ؛ پیشنهاد ایران به ریاض برای بازگشایی کنسولگری ها در مشهد و جده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری آمریکایی بلومبرگ به نقل از منابع آگاه از مذاکرات میان ایران و عربستان سعودی مدعی شد، ایران از عربستان سعودی خواسته است به عنوان تمهیدی برای پایان دادن به جنگ یمن، - پایگاه خبری آمریکایی بلومبرگ مدعی شد که ایران در مذاکرات با ریاض درخواست داده که به نشانه حسن نیت و قبل از هر توافق کنسولگری های دو کشور در مشهد و جده گشوده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری آمریکایی بلومبرگ به نقل از منابع آگاه از مذاکرات میان ایران و عربستان سعودی مدعی شد، ایران از عربستان سعودی خواسته است به عنوان تمهیدی برای پایان دادن به جنگ یمن، کنسولگری ایران در جده و کنسولگری عربستان سعودی در مشهد گشوده شود.

بلومبرگ به نقل از دو منبع آگاه خود آورده است: ایران پیشنهاد بازگشایی کنسولگری ها در مشهد و جده را به نشانه حسن نیت داده است و یکی از این دو منبع هم گفته است که مذاکرات به طور کلی پیشرفت کرده است، اما پای جزییات که به میان می آید، مذاکرات پیچیده و دشوار می شود.

به گفته این منابع، در شرایطی که قدرت های جهانی درصدد مذاکره برای احیای توافق هسته ای ایران هستند، جمهوری اسلامی ایران بی سر و صدا چهار دور مذاکره را با هدف کاستن از سال ها تنش با عربستان سعودی برگزار کرده که تمرکز این مذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای بلومبرگ؛ پیشنهاد ایران به ریاض برای بازگشایی کنسولگری ها در مشهد و جده

ادعای بلومبرگ؛ پیشنهاد ایران به ریاض برای بازگشایی کنسولگری ها در مشهد و جده