مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 20:252021-10-13سياسي

تلاش برای عدالت محوری در دولت سیزدهم


با نگاهی که رییس جمهور دارند، تلاش می کنیم در دولت سیزدهم عدالت در حوزه های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی رعایت شود.

- ایسنا/فارس وزیر جهاد کشاورزی گفت: با نگاهی که رییس جمهور دارند، تلاش می کنیم در دولت سیزدهم عدالت در حوزه های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی رعایت شود.

سید جواد ساداتی نژاد که به عنوان نماینده رییس جمهور به شهرستان خفر سفر کرده است، شامگاه چهارشنبه 21 مهرماه در حاشیه بازدید از طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان گفت: از آنجا که بحث سلامت دغدغه مهمی است؛ مجوز هایی برای تبدیل این بیمارستان 32 تختخوابی به 64 تایی اخذ شده است.

به گفته او، این موضوع در جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رییس جمهور و وزیر بهداشت مطرح می شود و پس از رایزنی در این خصوص تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در شهرستان خفر در حوزه کشاورزی و نیروی انسانی وجود دارد و با مد نظر قرار دادن اینکه شهرستانی نوپا است، سعی داریم در حوزه زیرساختی به خصوص در بخش کشاورزی کارهایی را انجام دهیم که روند رشد و توسعه منطقه ای بهبود یابد.

ساداتی نژاد با اشاره به مطالبات مردمی در موضوع زیر ساخت های آموزشی خصوصا مدارس، اظهار کرد: تمام مسائل احصاء شده به رییس جمهور محترم گزارش و در شورای اداری استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای عدالت محوری در دولت سیزدهم

تلاش برای عدالت محوری در دولت سیزدهم