مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 20:302021-10-13اجتماعي

آخرین خبر از لغو روادید بین ایران و عراق و اعزام زائران


رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد:طبق آنچه الکاظمی نخست وزیر عراق در سفر خود به تهران اعلام کرد قرار است لغو روادید فعلا در مسیرهای هوایی صورت گیرد اما برای مرزهای زمینی روادید برقرار است البته این امر هنوز اجرایی نشده یعنی هنوز اولین زائر بدون .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس سازمان حج و زیارت گفت: مجوز لغو روادید بین ایران و عراق صادر شده است، اما قرار است فعلا در لغو روادید در سفرهای هوایی صورت گیرد.

علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت درباره راه اندازی مجدد کاروان های زیارتی عتبات اظهار کرد: هنوز تاریخ اعزام کاروان های زیارتی مشخص نشده اما با توجه به تجربه ایام اربعین و مجوزی که پیش از این ایام از ستاد ملی کرونا دریافت کردیم برای اعزام محدود و مدیریت شده زائران پیگیر هستیم تا بتوانیم با شروطی که وزارت بهداشت و درمان به ما اعلام کرد ظرفیتی برای اعزام زائران ایرانی فراهم کنیم.

اعزام کاروانی زائران قطعی است وی افزود: ما از طرف عراقی درخواست موافقت با اعزام روزانه هزار زائر را داشته ایم و برای این امر بسته های متعددی توسط دفاتر زیارتی ارائه خواهد شد.

در واقع ظرفیت بالقوه ای برای زائران از هتل ها و محل های اقامت دارای استانداردهای لازم سیستم تغذیه، تدارکات و شرکت های حمل و نقل که می توانند خدمات استانداردی به ما ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از لغو روادید بین ایران و عراق و اعزام زائران

آخرین خبر از لغو روادید بین ایران و عراق و اعزام زائران