مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 04:202021-10-14دانش

اخذ مجوز 3 رشته کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس


رییس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس از اخذ مجوز سه رشته کاردانی تربیت معلم قرآن کریم، راهسازی رشته عمران و تربیت مربیگری پایه فوتبال در رشته تربیت بدنی توسط این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس از اخذ مجوز سه رشته کاردانی تربیت معلم قرآن کریم، راهسازی رشته عمران و تربیت مربیگری پایه فوتبال در رشته تربیت بدنی توسط این دانشگاه خبر داد.

حمیدرضا غفاری، روز گذشته 21 مهر در همایش نقش تربیت معلم قرآن کریم در توسعه علوم قرآنی که با حضور فعالان قرآنی شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس برگزار شد، گفت: تقریباً همه شرکت کنندگان این همایش از شاگردان استاد فقید قرآن کریم دکتر غلامرضا مدبر عزیزی نیز بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: باتجه به اینکه شهرستان فردوس قریب به هزار حافظ قرآنی در سطوح مختلف دارد حتماً نیاز داریم که در دانشگاه ها نیز به قرآن توجه ویژه شود و امیدواریم با این آغاز در دانشگاه آزاد به مرور بتوانیم سطح های بالاتر این رشته را در آینده نزدیک داشته باشیم و جای خالی استاد مدبر عزیزی را با تربیت مربی های بزرگ پر کنیم.

حجت الاسلام محمد شاکری، امام جمعه فردوس نیز در این مراسم با انتقاد از عدم اعتماد و اعتقاد به علوم دینی گفت: متاسفانه در برخی ابعاد آنقدر که به علوم غربی اعتماد داریم به عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز 3 رشته کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس

اخذ مجوز 3 رشته کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس