مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-14بين الملل

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته


دیدار «پوتین» با رؤسای سرویس های اطلاعاتی «همسود»، تاکید قزاقستان و ترکمنستان بر توسعه همکاری های استراتژیک و بررسی اوضاع افغانستان در دیدار «رحمان» و پادشاه بلژیک؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، دیدار پوتین با رؤسای سرویس های اطلاعاتی همسود ، تاکید قزاقستان و ترکمنستان بر توسعه همکاری های استراتژیک و بررسی اوضاع رییس جمهور ازبکستان از تمایل و درخواست طالبان برای اجرای طرح ریلی ترمذ- مزار شریف-کابل- پیشاور خبر داد.

تحت ریاست قزاقستان در پایتخت این کشور ششمین نشست وزیران خارجه کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا با موضوع امنیت و توسعه پایدار در آسیا در شرایط جدید جهان پس از همه گیری کرونا برگزار شد.

تاکید قزاقستان و ترکمنستان بر توسعه همکاری های استراتژیک رییس جمهور قزاقستان با وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و در مورد همکاری های دوجانبه گفت وگو کردند.

کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان برنامه ریزی کرده در آینده نزدیک به شهر ترمذ 3 هواپیمای حامل کمک بشردوستانه برای مردم افغانستان ارسال کند.

دیدار وزرای خارجه آسیای مرکزی با دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس رؤسای نهادهای دیپلماتیک کشورهای آسیای مرکزی در حاشیه ششمین نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته