مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-14اقتصادي

تاکید استاندار یزد بر رفع مشکلات سرمایه گذاری گردشگری؛ کوتاهی بانکها پیگیری می شود


استاندار یزد نسبت به حل مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری خصوصا مشکلات مربوط به شهرداری ها تاکید کرد و گفت: اینجا، اتاق جنگ اقتصادی است و با عزم جدی تری باید مسایل پیگیری شود.

- تاکید استاندار یزد بر رفع مشکلات سرمایه گذاری گردشگری؛ کوتاهی بانکها پیگیری می شود ایسنا/یزد استاندار یزد نسبت به حل مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری خصوصا مشکلات مربوط به شهرداری ها تاکید کرد و گفت: اینجا، اتاق جنگ اقتصادی است و با عزم جدی تری باید مسایل پیگیری شود.

مهران فاطمی در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان یزد که شب چهارشنبه در محل استانداری برگزار شد، با بیان این که این املاک و خانه های تاریخی بعضا متعلق به 200 سال پیش است و مشمول تبصره شهرداری نمی‎شود، گفت: ضمن اینکه باید برای توسعه زیرساخت های گردشگری یاری کننده باشیم و فشارها و طرح ها و مشکلات را حل و فصل کنیم.

وی با بیان این که این جلست محل صحبت های عادی و معمولی نیست، تصریح کرد: اگر قرار است توجیه و حرف هایی عادی رد و بدل شود برگزاری این جلسات هیچ موضوعیتی ندارد ما برای حل مشکل اینجا جمع شده ایم و باید خروجی تصمیمات منجر به رفع موانع بخش تولید و جهش شود.

استاندار یزد از کوتاهی و عدم پرداخت تسهیلات مربوط به مصوبات حمایتی کرونا توسط بانک ها ابراز تعجب کرد و گفت: ارتباط این کوتاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار یزد بر رفع مشکلات سرمایه گذاری گردشگری؛ کوتاهی بانکها پیگیری می شود

تاکید استاندار یزد بر رفع مشکلات سرمایه گذاری گردشگری؛ کوتاهی بانکها پیگیری می شود