مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-14سياسي

رسیدگی به مشکلات فارسی ها در حوزه آب و برق در سفر رییس جمهور


مهدی جهانیان، نماینده وزارت نیرو که به منظور رسیدگی به مشکلات شهروندان فارس در حوزه برق و آب در حاشیه سفر رییس جمهوری در شیراز حضور پیدا کرده است، - ایسنا/فارس مهدی جهانیان، نماینده وزارت نیرو که به منظور رسیدگی به مشکلات شهروندان فارس در حوزه برق و آب در حاشیه سفر رییس جمهوری در شیراز حضور پیدا کرده است، طی نشستی به بررسی شکایات مردمی پرداخت.

جهانیان در حاشیه این نشست با بیان اینکه اولویت اصلی نمایندگان وزارت نیرو در سفر به فارس بررسی مشکلات مردمی و رسیدگی به آنهاست، گفت: در این نشست به بیش از 150 پرسش مردمی و مشکلات مطرح شده، پاسخ داده و رسیدگی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس، او اضافه کرد: مسائل و مشکلات در زمینه قطع برق، خسارت به وسایل برقی، انشعابات برق، هزینه برق مصرفی ، توزیع و گسترش شبکه برق در روستاها، برق دار شدن چاههای کشاورزی، تامین برق برای واحدهای صنعتی، تامین برق برای مناطق عشایری، مشکلاتی که واحد های نیروگاهی برای مناطق همجوار ایجاد می کنند و تعرفه برق مطرح شد و به آن رسیدگی شد.

نماینده وزارت نیرو همچنین گفت: مشکلات و مسائلی که برخی از شهروندان در زمینه آب داشتند نیز از جمله تامین آب محصولات کشاورزی، انشعابات آب مصرفی، تعرفه آب بها، تامین آب مناطق روستایی و عشایری، تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات فارسی ها در حوزه آب و برق در سفر رییس جمهور

رسیدگی به مشکلات فارسی ها در حوزه آب و برق در سفر رییس جمهور