مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-14سياسي

اجازه نمی دهیم دشمنان گوشه چشمی به خاک و آسمان ما داشته باشند


فرمانده میدانی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1400 گفت: به هیچ کس اجازه نمی دهیم گوشه چشمی به خاک و آسمان ولایی ما داشته باشد.

- امیر محمد حسین ابارشی، فرمانده میدانی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1400 در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به ویژگی های رزمایش مشترک پدافند هوایی و تفاوت آن با رزمایش های پیش از این، گفت: این رزمایش به صورت مشترک بین نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوایی ارتش و دوستان و همرزمانم در نیروی هوافضای سپاه پاسداران برگزار و توسط فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کل کشور هدایت شد.

وی ادامه داد: تفاوت این رزمایش نسبت به رزمایش های گذشته این است که اهداف به صورت 360 درجه، پرحجم، در تاریکی شب، با اصل غافلگیری و در محیط کاملا سیگنالی و جنگالی به سمت ما حمله ور می شوند و ما با استفاده از تاکتیک ها و تکنیک های جدید که از قبل آموزش دیده و تمرین کردیم، با آن ها مقابله کرده و این آموزش ها را به منصه ظهور گذاشتیم.

فرمانده میدانی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1400 با اشاره به سامانه های استفاده شده در این رزمایش، گفت: عمده ترین سلاح و سامانه های که در این رزمایش به کار برده می شود، سامانه های سیگنالی، جنگالی، شنودهای الکترونیکی به همراه سامانه های موش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم دشمنان گوشه چشمی به خاک و آسمان ما داشته باشند

اجازه نمی دهیم دشمنان گوشه چشمی به خاک و آسمان ما داشته باشند