مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-14دانش

کلاس های عملی دانشگاه علمی کاربردی از 15 آبان حضوری می شود


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از پانزدهم آبان ماه سال جاری، کلاس های درس عملی و کارگاهی دانشگاه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علمی کاربردی، همزمان با سفر محمد حسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی به کرمانشاه نشست هم اندیشی و تبادل نظر رؤسای مراکز علمی کاربردی استان برگزار شد.

در این نشست، محمد حسین امید ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس دانشگاه به سوالات و مسائل مطرح شده از سوی رؤسای مراکز علمی کاربردی استان کرمانشاه پاسخ گفت.

وی افزود: شرایط بد اقتصادی و پیر شدن جمعیت کشور دلایل اصلی کاهش میزان جمعیت دانشجو در ایران است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: تعطیلی مراکز علمی کاربردی دولتی با تصویب دولت باعث کمک به مراکز علمی کاربردی غیردولتی شامل مراکز وابسته به دستگاه های عمومی و مراکز علمی کاربردی خصوصی شده است.

امید ادامه داد: در پذیرش سال جاری تعداد 500 مرکز علمی کاربردی در سراسر کشور پذیرش دانشجو داشتند و بنا بر کاهش جمعیت دانشجو تعداد مراکز علمی کاربردی نیز کاهش یافت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر کم بودن میزان شهریه دانشجویان در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با هدف رعایت حال داوطلبان تحصیل در این دانشگاه، شهریه این دانشگاه کمترین میزان افزایش را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های عملی دانشگاه علمی کاربردی از 15 آبان حضوری می شود

کلاس های عملی دانشگاه علمی کاربردی از 15 آبان حضوری می شود