مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-14سياسي

خرم بید مقصد معاون روستایی رییس جمهور در سفر به استان فارس


معاون روستایی رییس جمهور در سفر به خرم بید از نزدیک با ظرفیت های این شهرستان آشنا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم بید، در ادامه برنامه ها و سفرهای نمایندگان رییس جمهور در سفر استانی به استان فارس، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با حضور در شهرستان خرم بید ضمن بازدید از پروژه های این شهرستات، مشکلات و موانع بر سر راه را مورد بررسی قرار داد.

مدنی ابتدا از پروژه تقاطع غیر همسطح صفاشهر در محور مواصلاتی شیراز- اصفهان  بازدید و روند تکمیل و تامین اعتبار و رفع معارض موجود پروژه را با حضور فرماندار و مسئولین  راهداری و حمل و نقل مورد ارزیابی قرار داد و در این زمینه قول پیگیری و طرح در جلسه استانی را داد.

نماینده رییس جمهور در ادامه از رینگ دور شهر و کمربندی شهید سلیمانی که مسیر اتصال بندر عباس به شیراز و اصفهان است نیز بازدید کرد و در این خصوص مسایل و مشکلات را در خصوص تامین اعتبار تکمیل این محور در دستور کار قرار داد.

معاون توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری سپس  از محور در حال ساخت صفاشهر – اسفند آباد به عنوان نزدیک ترین مسیر اتصال استان فارس به استان یزد با کاهش 50 کیلومتری مسیر بازدید کرد و در خصوص تامین اعتبار 30 درصد باقی مانده از پیشرفت فیزیکی طرح مذکور و طرح در شورای اداری استان مساعدت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم بید مقصد معاون روستایی رییس جمهور در سفر به استان فارس

خرم بید مقصد معاون روستایی رییس جمهور در سفر به استان فارس