مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-14پزشكي

ارتباط ویژگی های شخصیتی و علائم بیماری آلزایمر


نتایج تحقیقات جدید کالج پزشکی دانشگاه ایالت فلوریدای آمریکا بیان کرد که اغلب تغییرات مغزی مرتبط با بیماری آلزایمر در ابتدا در افرادی با ویژگی های شخصیتی خاص قابل مشاهده است.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات جدید کالج پزشکی دانشگاه ایالت فلوریدای آمریکا بیان کرد که اغلب تغییرات مغزی مرتبط با بیماری آلزایمر در ابتدا در افرادی با ویژگی های شخصیتی خاص قابل مشاهده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال اکسپرس، این تحقیق بر دو ویژگی که پیش از این با خطر ابتلا به زوال عقل مرتبط بود، متمرکز شد؛ روان رنجوری که مستعد ابتلا به احساسات منفی و وظیفه شناسی که تمایل به مواظب بودن، سازمان یافتن، هدفمند و مسئول بودن را می سنجد.

روان رنجوری ( Neuroticisim) یا سرشت مضطرب، یکی از صفات شخصیتی بنیادین است که با اضطراب، ترس، بدخلقی، نگرانی، حسادت، یاس، غیرت و احساس تنهایی شناخته می شود.

واکنش افراد مبتلا به عوامل استرس زا ضعیف است و احتمال اینکه اوضاع عادی را تهدیدآمیز و ناکامی های کوچک را به یاس شدید تعبیر کنند، زیاد است.

آنتونیو تراچیانو، استاد طب سالمندان در کالج پزشکی می گوید: نتایج مطالعات پیشین نشان داد که چه کسانی در معرض ابتلا به زوال عقل هستند و دیگر مطالعات به تشخیص بالینی پرداختند اما گروه تحقیق ما آسیب شناسی عصبی را بررسی کرده است یعنی ضایعاتی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط ویژگی های شخصیتی و علائم بیماری آلزایمر

ارتباط ویژگی های شخصیتی و علائم بیماری آلزایمر