مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-14سياسي

چند درصد صنعت در غرب استان سمنان قرار دارد؟


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: 55 درصد از صنعت استان سمنان در شهرستان های گرمسار و آرادان قرار دارد و اشتغال قابل توجهی در شهرستان ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، اردشیر مطهری، نماینده مردم موانع تولید در شهرستان، از برکات دولت مردمی و قوی دکتر رییسی است.

او گفت: از خداوند می خواهیم به دولت آقای رییسی کمک کند تا با کار جهادی و انقلابی گره ها را باز کرده و مدیران انقلابی، توانمند و مردم مدار در مدار مدیریتی کشور قرار گیرند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس اضافه کرد: 55 درصد از صنعت استان سمنان در شهرستان های گرمسار و آرادان قرار دارد و خوشبختانه با اقدامات مفید انجام شده، اشتغال قابل توجهی در شهرستان ایجاد شده است.

مطهری بیان کرد: بهترین سربازان اقتصادی نظام، تولیدکنندگان و صنعتگران هستند و باید پیش پای تولیدکنندگان، فرش قرمز پهن کنیم.

او بیان کرد: باید به عنوان میزبان سرمایه گذاران در جهت خدمات دهی بی منت به این عزیزان تلاش کرد؛ سرمایه گذاران با نگاه برد- برد در منطقه ما سرمایه گذاری کرده اند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: در شهرستان های گرمسار و آرادان، اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده و سرعت عمل مناسبی به چشم می خورد؛ اما این تلاش ها کفایت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد صنعت در غرب استان سمنان قرار دارد؟

چند درصد صنعت در غرب استان سمنان قرار دارد؟