مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-14سياسي

مشارکت سپاه در 300 برنامه مردمی در ایام هفته وحدت


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: با محوریت گروه های مردمی و فعالان مساجد در سطح استان بیش از 300 برنامه فرهنگی در ایام هفته وحدت برگزار خواهد شد.

- ، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در دومین جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت در دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: مسئله فرهنگ جزو زیرساخت های اساسی ها جامعه ای است و اهمیت فوق العاده ای در تعالی و عزت آن جامعه دارد.

وی افزود: در کردستان دارای شرایط خوبی در حوزه وحدت و انسجام هستیم و باید این ویژگی ها در ایام هفته وحدت بازتاب بیشتری یابد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: زیر مجموعه کمیته های تخصصی ستاد گرامیداشت هفته وحدت باید تشکیل شود و به صورت دائمی در طول سال فعالیت داشته باشند.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و طی جلسات متعددی که با معتمدین محلی و گروه های مردمی در سطح استان تشکیل شده است بیش از 300 ویژه برنامه برای ایام هفته وحدت در نظر گرفته ایم که به فضل الهی در این ایام برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری همایش اتحاد وحدت بین علمای اهل سنت و اهل تشیع، تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی و تلویزیون های شهری، برگزاری همایش ویژه وحدت اسلامی در 10 شهرستان، دیدار با خانواده های معزز شهدای اهل سنت و تجلیل از الگوهای موفق از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سپاه در 300 برنامه مردمی در ایام هفته وحدت

مشارکت سپاه در 300 برنامه مردمی در ایام هفته وحدت