مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-14سياسي

روحیه استکبارستیزی ملت ایران جهانی شده است


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فراگیر شدن روحیه استکبارستیزی ملت ایران، گفت: همینه استکبار جهانی شکسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر پنج شنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان گیلان با اشاره به این روز یادآور سه رخداد مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: تبعید امام خمینی، شهادت جمعی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان این سه رویداد مهم است.

وی با بیان اینکه صبغه ظلم ستیزی این سه رویداد مهم سبب شد تا با مصوبه مجلس این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شود، افزود: بزرگداشت یوم الله 13 آبان، بزرگداشت چهل و سه سال مبارزه و ایستادگی ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اشجری 13 آبان را روز نمایش خشم و انزجار ایرانیان از دخالت ها، دست اندازی ها، توطئه ها و فتنه انگیزی های استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: امروز روحیه انقلابی گری و استکبارستیزی ملت سرافراز ایران جهانگیر شده و به برکت انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری فریاد مرگ بر آمریکا در همه جای جهان شنیده می شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بیداری و حق طلبی مسلمانان و ملت های آزادیخواه جهان با الهام از انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه استکبارستیزی ملت ایران جهانی شده است

روحیه استکبارستیزی ملت ایران جهانی شده است