مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-14سياسي

فعالیت 5 پاسگاه روستایی در شهرستان اسدآباد


فرماندار اسدآباد از فعالیت پنج پاسگاه  روستایی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت:شهرستان اسدآباد دارای 103 روستا بوده که هر یک از این تعداد پاسگاه ها به طور متوسط 20 روستا را پوشش می دهند .

- سعید کتابی در مراسم تجلیل از نیروی انتظامی شهرستان اظهار کرد: تعداد روستاها با تعداد پاسگاه های روستایی شهرستان دارای تناسب نبوده و ابن امر حجم زیادی از زحمات و تلاش را بر دوش عزیزان نیروی انتظامی گذاشته که در این رابطه حمایت دستگاه ها و نهادها نیز از این عزیزان ضرورت دارد.

وی با تاکید بر ورود خیرین امنیت در کمک و حمایت از وظایف ارزنده نیروی انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: در این رابطه ورود خیرین امنیت باید جدی گرفته شده و این امر در شهرستان پیگیری شود.

کتابی در ادامه از افزایش 16 درصدی رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شهرستان در شش ماه نخست امسال به نسبت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: این رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس نشان از زحمات پلیس و قدرشناسی مردم از تلاش های نیروی انتظامی در سطح شهرستان را دارد .

وی نیروی انتظامی را یکی از نهادهای مهم و مؤثر در تأمین امنیت پایدار جامعه برشمرد و تصریح کرد:ایجاد امنیت در هر جامعه ای بستر ساز توسعه و پیشرفت بوده و حضور عزیزان پلیس و نیروی انتظامی موجب احساس امنیت ،دلگرمی و آرامش برای شهروندان جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 5 پاسگاه روستایی در شهرستان اسدآباد

فعالیت 5 پاسگاه روستایی در شهرستان اسدآباد