مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-14اقتصادي

دستگاه های طرف قرارداد در زنجان زمین تامین نکردند


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: جهاد کشاورزی، صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور، وزارت تعاون، - ایسنا/زنجان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: جهاد کشاورزی، صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنف رانندگان ارگان هایی بودند که تفاهم نامه هایی با وزارت راه و شهرسازی داشتند ولی در استان، زمین معرفی نکردند.

سعید شاهین فر ظهر امروز (22 مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان زنجان 29 هزار و 432 نفر در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ثبت نام کرده بودند که با پایش متقاضیان 14 هزار و 64 نفر تایید نهایی شده و تاکنون 12 هزار و 513 نفر واریزی خود برای احداث مسکن ها را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه 23 هزار و 921 نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهر زنجان، 1041 نفر برای شهر ابهر و 4470 نفر برای سایر شهرهای با جمعیت زیر 100 هزار نفر بوده است، عنوان کرد: در شهر زنجان 12 هزار و 497 نفر واریزی داشتند و زمین برای صد درصد پروژه ها در طرح اقدام ملی تخصیص یافته است.

این مسئول با بیان اینکه تفاهم نامه هایی با برخی از ادارات استان داشتیم، افزود: این ارگان ها زمین لازم برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را اعلام نکردند و شرط تفاهم نامه با و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های طرف قرارداد در زنجان زمین تامین نکردند

دستگاه های طرف قرارداد در زنجان زمین تامین نکردند