مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-14اقتصادي

تامین سموم ضدعفونی و بذور دو محصول استراتژیک گندم و جو برای کشاورزان سمنانی


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تمهیدات لازم برای تأمین و تولید و فرآوری بذر محصولات استراتژیک گندم و محصول راهبردی جو در استان سمنان اندیشیده شد.

- ایسنا/سمنان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تمهیدات لازم برای تأمین و تولید و فرآوری بذر محصولات استراتژیک گندم و محصول راهبردی جو در استان سمنان اندیشیده شد.

لطف الله رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وقوع خشکسالی بسیار شدید در اکثر استان های کشور و از جمله استان سمنان که همراه با نوسانات شدید دمایی و گرمای نابهنگام اسفندماه سال گذشته بروز کرد تمهیدات لازم برای تأمین تولید بذر محصولات استراتژیک گندم و محصول راهبردی جو در استان سمنان اندیشیده شد.

وی گفت: این امر با اقداماتی نظیر سطح زیر کشت این محصول از طریق تولید در استان، واردات از استان های همجوار و استفاده از بذور خود مصرفی انجام شده است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در این راستا آموزش های لازم از زمان قبل از برداشت این دو محصول استراتژیک درباره استفاده مناسب از بذور خود مصرفی و تولید بذور گواهی شده براساس برنامه زمان بندی شده به کشاورزان و بهره برداران داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین سموم ضدعفونی و بذور دو محصول استراتژیک گندم و جو برای کشاورزان سمنانی

تامین سموم ضدعفونی و بذور دو محصول استراتژیک گندم و جو برای کشاورزان سمنانی