مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-14اجتماعي

ایذه نیازمند احداث یک کانون پرورش فکری جدید است


فرماندار ایذه با بیان این که ایذه نیازمند احداث کانون پرورش فکری جدید است، گفت: مکان بهره مندی کودکان از خدمات کانون پرورش فکری با جمعیت جوان شهرستان ایذه تناسبی ندارد.

- ایسنا/خوزستان فرماندار ایذه با بیان این که ایذه نیازمند احداث کانون پرورش فکری جدید است، گفت: مکان بهره مندی کودکان از خدمات کانون پرورش فکری با جمعیت جوان شهرستان ایذه تناسبی ندارد.

حسن نبوتی در دیدار مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایذه با خانواده شهید علی لندی، اظهار کرد: کانون پرورش فکری یک مجموعه فرهنگی اثرگذار و آینده ساز در کشور است و باید از ظرفیت های این مجموعه به خوبی استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در شرایط فعلی بیش از 200 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی در ایذه ساکن هستند اما صرفا یک مرکز برای استقرار کودکان و نوجوان در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار ایذه تاکید کرد: نیازمندیم یک مرکز کانون پرورش فکری دیگر در ایذه راه اندازی شود تا این مرکز در اختیار کودکان و نوجوانان شهرستان قرار گیرد.

همچنین مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان دستور راه اندازی یک مرکز سیار برای ارایه خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در ایذه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایذه نیازمند احداث یک کانون پرورش فکری جدید است

ایذه نیازمند احداث یک کانون پرورش فکری جدید است