مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-14اقتصادي

با اصلاح قیمت نان موافق هستیم


با اصلاح قیمت نان موافق هستیم اما در صورت اصلاح قیمت باید وضعیت کمی و کیفی نان، بهتر شود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: با اصلاح قیمت نان موافق هستیم اما در صورت اصلاح قیمت باید وضعیت کمی و کیفی نان، بهتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، سید سعید شاهرخی پنج شنبه 22 مهرماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان، اظهار کرد: بر اساس دستور رییس جمهور بعد از واکسیناسیون، موضوع مهم تنظیم بازار و جلوگیری از تورم، برنامه اصلی دولت است و دولت تاکید ویژه ای بر نظارت بر بازار دارد.

شاهرخی با بیان اینکه تامین کالاهای اساسی بسیار با اهمیت است و در استان همدان هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم، تصریح کرد: 750 تن شکر، 140 تن گندم، 75هزار تن برنج، پنج هزار تن روغن و هزار تن مرغ در انبارهای استان داریم.

وی در رابطه با تغییر قیمت نان، مطرح کرد: با اصلاح قیمت نان موافق هستیم اما باید حقوق مصرف کننده رعایت شود، البته افزایش قیمت نان نیازمند مجوز از تهران است و بعد از نهایی شدن اعلام می شود و در صورت اصلاح قیمت باید وضعیت کمی و کیفی نان بهتر شود.

استاندار در رابطه با وضعیت مرغ در استان، توضیح داد: مرغ به اندازه کافی در کشتارگاه های استان وجود دارد و باید در توزیع ها نظارت بیشتری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اصلاح قیمت نان موافق هستیم

با اصلاح قیمت نان موافق هستیم