مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-14سياسي

چهارمحال و بختیاری پیشتاز در سقوط نرخ رشد جمعیت/بیکاری دغدغه اصلی مردم است


دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در سقوط نرخ رشد جمعیت کشور پیشتاز است، گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی در این استان مد نظر قرار نگرفته است.

- ، سید مجید امامی صبح پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری مهم ترین مأموریت این شورا را پیوست فرهنگی امور دانست و اظهار کرد: پیوست فرهنگی به معنای کشیدن ترمز توسعه در جامعه نیست.

وی رویکرد ناحیه گرایی در سیاستگذاری های فرهنگی را مهم عنوان کرد و ادامه داد: این مهم یعنی از کلیات بافی در تهران بازگردیم و برنامه ریزی برای هر منطقه بر اساس ظرفیت های فرهنگ شناختی، انسان شناختی و جامعه شناختی انجام شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه باید مشکل برندینگ ملی و بین المللی چهارمحال و بختیاری حل شود، تصریح کرد: فاز مطالعاتی و تأمین هزینه تدوین طرح گردشگری چهارمحال و بختیاری توسط شورای فرهنگ عمومی کشور تهیه می شود.

امامی با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی کشور از این طرح در چهارمحال و بختیاری پشتیبانی کامل می کند، عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری یکی از پیشتازان سقوط نرخ رشد جمعیت در کشور است.

وی با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری مدنظر قرار نگرفته نشده است، اظهار کرد: بیکاری مهم ترین دغدغه مردم چهارمحال و بختیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری پیشتاز در سقوط نرخ رشد جمعیت/بیکاری دغدغه اصلی مردم است

چهارمحال و بختیاری پیشتاز در سقوط نرخ رشد جمعیت/بیکاری دغدغه اصلی مردم است