مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-14سياسي

230 نگهبان محله در کرمانشاه داریم


رییس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: نزدیک به 230 نفر شب گرد و نگهبان محله در مرکز استان کرمانشاه داریم که به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرمانشاه، فرزاد اکبری امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک هفته ناجا، اظهار داشت: مسؤولیت برنامه ریزی، طرح ریزی و خط مش تمامی فعالیت های پیشگیری از جرایم حفاظت از اماکن و تاسیسات، ارائه خدمات انتظامی، نظارت و هدایت بر 128 رده کلانتری و پاسگاه بخش انتظامی و یگان امداد در استان و همچنین نظارت بر فرودگاه، راه آهن و و هفت ارگان برون سازمانی بر عهده پلیس پیشگیری است.

وی ادامه داد: شعار امسال نیروی انتظامی پلیس هوشمند است، بنابراین در کنار رشد و فناوری های روز نیروی انتظامی هم باید به روز شود، توسط نیروی انتظامی ما قرارگاه های جهادی تربیت و آموزشگاه به جهت ارتقا سطح دانش و مهارت کارکنان و همچنین دوره های بصیرتی در حوزه معنویت نیروی انتظامی ورود کردیم.

رییس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: امروز صرف نظر از پایش تصویری در میادین و چهارراه ها، تمامی کلانتری ها، پاسگاه ها و ایستگاه های بازرسی در استان در راستای رعایت حقوق شهروندی و نظارت بر عملکرد پلیس تجهیز به پایش تصویری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 نگهبان محله در کرمانشاه داریم

230 نگهبان محله در کرمانشاه داریم