مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-14سياسي

احداث بیمارستان فوق تخصصی از محل موقوفه در غرب مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به وجود 100 موقوفه درمانی در استان گفت: بیمارستان فوق تخصصی از محل موقوفه خلعتبری در غرب استان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری ظهر پنجشنبه همزمان با دهه وقف در مراسم تحویل دستگاه ویدئو برونکوسکوپ ساخت کشور ژاپن از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی به ارزش حدود 14 میلیارد ریال با بیان اینکه ساخت بیمارستان فوق تخصصی از محل موقوفه خلعتبری در غرب مازندران جزو برنامه ها است، در استان مازندران قریب به 100 موقوفه مربوط به سلامت مردم داریم.

وی افزود: بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی قرار است در غرب مازندران توسط واقف نیک اندیش خانم مرحوم خلعتبری احداث شود که انشالله با همراهی مسئولان بتوانیم این کار بزرگ را به زودی آغاز کنیم.

حیدری جناسمی تصریح کرد: اداره اوقاف از اولین نهادهایی بوده که در موج اول کرونا در عرصه سلامت ورود پیدا کرده است؛ باتوجه به شرایط حاد جامعه از محل مازاد موقوفات دستگاه تنفسی برای بیماران کرونایی خریداری شد.

وجود 5 هزار رقبه در موقوفه مرحوم تاجر ساروی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: کووید 19 شاید خیلی مشکلات به همراه داشت اما خیلی چیزهای دیگر ازجمله همدلی ها، مهربانی ها و همدلی ها را به ما آموخت و تلاش های این پرسنل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان فوق تخصصی از محل موقوفه در غرب مازندران

احداث بیمارستان فوق تخصصی از محل موقوفه در غرب مازندران