مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-14سياسي

وزیر بهداشت: خیرین لارستان نماد قدرت مردمی هستند


وزیر بهداشت در جلسه شورای اداری شهرستان های لارستان،خنج،گراش و اوز بر تداوم فعالیت های شایسته مردمی و خیرخواهانه در این شهرستان ها تأکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خنج، عین اللهی در سفر یک روزه خود به شهرستان های جنوبی استان فارس پس از بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی و پروژه های شهرستان های لارستان، خنج،گراش و اوز در نشست شورای اداری این شهرستان ها به میزبانی شهرستان خنج شرکت کرد.

 نماینده ویژه رییس جمهور در سفر به شهرستان های جنوب فارس در نشست با شورای اداری و نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور در جمع مردم این شهرستان ها توفیقی است که نصیب ما شده است و این فرصت حضور در میان مردم را غنیمت میشماریم تا از نزدیک در جریان مسائل و مطالبات آنها قرار بگیریم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دغدغه ها، مشکلات و نیازمندی های اساسی مردم لارستان  و شهرهای جنوبی استان فارس در نشست شورای اداری استان فارس به ریاست آیت الله رییسی مطرح خواهد شد.

 عین اللهی افزود:  ایران کشوری قدرتمند و پر توان است که در برهه های سخت همچون دفاع مقدس ثابت کرده است که توانایی حل مشکلات را دارد و این موضوع مرهون وجود مردم است که با حضور و قدرت خود سبب موفقیت شده اند،این مردم پشتوانه قوی دولت هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: خیرین لارستان نماد قدرت مردمی هستند

وزیر بهداشت: خیرین لارستان نماد قدرت مردمی هستند