مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-14سياسي

اجرای رزمایش خود حفاظتی در سطح ادارات رشت


فرماندار شهرستان رشت از اجرای رزمایش خود حفاظتی در ادارات شهرستان خبرداد و گفت: این رزمایش با هدف تقویت امنیت عصر روز 29 مهر در سطح ادارات شهرستان اجرایی می شود.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت از اجرای رزمایش خود حفاظتی در ادارات شهرستان خبرداد و گفت: این رزمایش با هدف تقویت امنیت عصر روز 29 مهر در سطح ادارات شهرستان اجرایی می شود.

علی فتح اللهی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشت که در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، اظهار کرد: اگر در تمام اتفاقات حضور مردم را پررنگ ببینیم، اثرات آن بسیار قابل توجه خواهد بود؛ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، انتخابات و مناسبت های دیگر که همه مردم مشارکت داشتند منجربه نتایج ماندگاری شد که یاس دشمنان را رقم زد.

فرماندار رشت افزود: اگر بستر مناسبی را برای حضور مردم فراهم کنیم، زودتر به نتیجه می رسیم؛ همجنین اگر مقوله امنیت را نیز مردمی کنیم شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی ادامه داد: باید راهکار مشارکت مردم را در تمامی ابعاد، خصوصا امنیت بالا ببریم زیرا با تقویت امنیت، سلامت و بهداشت هم محقق می شود.

فتح اللهی از اجرای رزمایش خود حفاظتی در ادارات شهرستان خبرداد و گفت: این رزمایش با هدف تقویت امنیت عصر روز 29 مهر در سطح ادارات شهرستان اجرایی می شود که در این راستا باید ساز و کارهای لازم را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش خود حفاظتی در سطح ادارات رشت

اجرای رزمایش خود حفاظتی در سطح ادارات رشت