مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-14دانش

افزایش 5 برابری جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی


معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش 5 برابری جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه خبر داد.

- معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش 5 برابری جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه درمازندران دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر بروجردی در این دیدار با تأکید بر اینکه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران باید در جذب دانشجوی خارجی مدیریت جهادی داشته باشند، گفت: باید تلاش کنیم تربیت نسل جوان کشورهای منطقه در دست دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد و ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران فرصتی برای جذب دانشجوی خارجی است.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و ارتباط با کشورهای منطقه توانستیم در جذب دانشجو به رشد 5 برابری در دانشگاه آزاد اسلامی برسیم و این نوید تحول در جذب دانشجوی خارجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین در این دیدار گفت: روابط بین الملل ظرفیت خوبی برای ارتباط با منطقه در حوزه آموزش و تعلیم و تربیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 برابری جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی

افزایش 5 برابری جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی