مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-14سياسي

پرستار کردستانی به شهدای مدافع سلامت پیوست


شاه محمد محمودی، از پرسنل خدوم و زحمتکش بیمارستان بعثت سنندج در پیک موج پنجم کرونا در عرصه خدمت به بیماران کرونایی امروز، 21 مهرماه به مقام شهادت نائل آمد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پیامی شهادت زنده یاد شاه محمد محمودی، از پرسنل خدوم و زحمتکش بیمارستان بعثت سنندج، پنجمین شهید مدافع سلامت کردستان را به عموم مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر فرزین رضاعی آمده است: انا لله و انا الیه راجعون خبر شهادت پنجمین شهید مدافع سلامت استان، همکار گرانقدر، متعهد و ایثارگر، شهید فداکار شاه محمد محمودی شاغل در بیمارستان بعثت سنندج که در راه خدمت به مردم شریف و در میدان جنگ بی امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس مجاهدانه جنگید و بر اثر ابتلا به این بیماری با لبیک به دعوت حق به جمع شهدای گرانقدر مدافع سلامت پیوست، موجب اندوه فراوان و تألم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد.

هم اکنون جامعه سلامت استان در ماتم از دست دادن یکی دیگر از مدافعان سلامت به سوگ نشست و یکی دیگر از خادمان از خودگذشته این حوزه در سنگر مقابله با ویروس کرونا، گوهر ارزشمند جان خود را در حماسه ای جانکاه در طبق اخلاص گذاشت اما یاد و خاطره تلاش های صادقانه و شبانه روزی وی در کنار سایر مدافعان سلامت همواره در یادها باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستار کردستانی به شهدای مدافع سلامت پیوست

پرستار کردستانی به شهدای مدافع سلامت پیوست