مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-14اجتماعي

بیش از 14 هزار معلول بینایی تحت پوشش بهزیستی خوزستان


14 هزار و 250 نفر با معلولیت بینایی در کلینیک ها و مجتمعات مددکاری بهزیستی در سراسر استان خوزستان تشکیل پرونده داده و از خدمات سازمان بهره مندند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: 14 هزار و 250 نفر با معلولیت بینایی در کلینیک ها و مجتمعات مددکاری بهزیستی در سراسر استان خوزستان تشکیل پرونده داده و از خدمات سازمان بهره مندند.

غلامرضا صدیق راد با تبریک 23 مهرماه برابر با 15 اکتبر روز جهانی نابینایان و عصای سفید اظهار کرد: در این روز مهم قانون عصای سفید به تصویب رسیده است؛ تمامی حقوق اجتماعی فرد نابینا به عنوان عضوی از یک جامعه متمدن در این قانون انعکاس یافته است و مطابق این قانون، نابینایان حق استفاده از کلیه امکانات رفاهی معمول در جامعه را دارا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بهزیستی خوزستان، وی با اشاره به عصای سفید به عنوان سمبل ایمنی در تردد و زندگی اجتماعی و همچنین نماد استقلال فردی نابینایان، افزود: تغییر باورها، کلید ارتباط موثر با نابینایان و نگرش مثبت، نخستین گام در ایجاد ارتباط با فرد نابینا است.

مدیرکل بهزیستی خوزستان با بیان اینکه نباید نابینایان را در پشت پلک های فروبسته دید بلکه باید به وسعت اندیشه های شان توجه کرد، ادامه داد: مشارکت فعال جامعه، اساس توانمندسازی افراد دارای آسیب بینایی و زمینه سازی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 14 هزار معلول بینایی تحت پوشش بهزیستی خوزستان

بیش از 14 هزار معلول بینایی تحت پوشش بهزیستی خوزستان