مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-14اجتماعي

از واکسیناسیون 56 درصدی دانش آموزان خراسان جنوبی تا معضل کمبود نیروی آموزشی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به مشکل چندین ساله کمبود معلم در استان، گفت: بیش از 56 درصد دانش آموزان استان دز اول واکسن را دریافت کرده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به مشکل چندین ساله کمبود معلم در استان، گفت: بیش از 56 درصد دانش آموزان استان دز اول واکسن را دریافت کرده اند.

محمد علی واقعی، امروز پنج شنبه 22 مهر در جمع کارکنان این اداره کل اظهار کرد: دانش آموزان شهرستان بشرویه با ثبت رکورد 72 درصدی، دربین دانش آموزان استان پیشتاز واکسیناسیون هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برگزاری کلاس های درس، به ویژه در پایه های اول و دوم، به سه شکل حضوری حد اقل یک روز درهفته و با رعایت پروتکل های بهداشتی، مجازی و ترکیبی، تصریح کرد: کلاس درس قریب 50 هزار دانش آموز مدارس روستایی و عشایری در 1475 مدرسه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، به صورت حضوری برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در خصوص حضوری و یا غیر حضوری بودن کلاس ها، تابع دستورالمعل های وزارت و ستاد مبارزه با کرونا در دو سطح ملی و استانی است، بیان کرد: در مدارس شهری نیز دانش آموزان پایه های اول و دوم حد اقل یک روز در مدارس به منظور رفع اشکال و آشنایی با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از واکسیناسیون 56 درصدی دانش آموزان خراسان جنوبی تا معضل کمبود نیروی آموزشی

از واکسیناسیون 56 درصدی دانش آموزان خراسان جنوبی تا معضل کمبود نیروی آموزشی