مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-14ورزشي

عنایتی اسپانسر فصل قبل استقلال را قاپید


رضا عنایتی از فروش امتیاز تیم هوادار به هلدینگ بخش خصوصی به نام معصومی منصرف شد و امروز مالکیت این تیم لیگ برتری شده را به اسپانسر دیگری منتقل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، هنوز مشخص نیست رضا عنایتی مالک این تیم قرارداد پیشین امضاشده با هلدینگ خریدار را چگونه فسخ می کنند و آیا کار به مراجع قضایی و شکایت حقوقی می کشد یا نه؟ اما هر چه هست معامله قبلی که خبر و تصویرش در رسانه رسمی هوادار منتشر شده بود، از طرف عنایتی ملغی شده است! تیم فوتبال هوادار تهران در شرایطی موفق شد با هدایت رضا عنایتی صعود به لیگ برتر را تجربه کند که مالکیت این باشگاه نیز برعهده همین سرمربی بود، اما حالا او تصمیم گرفت برای حضور در سطح اول فوتبال ایران نسبت به فروش هوادار اقدام کند چون خودش پولی برای اداره تیم نداشت.

شرکت سرمایه گذاری توسعه فناوری هیرکانیا که یکی از سهامداران های وب(اسپانسر سابق استقلال) به حساب می آید، برای در اختیار گرفتن سهام باشگاه هوادار تهران با رضا عنایتی به توافق رسید.

باشگاه هوادار بدون اشاره به فروش باشگاه به هلدینگ معصومی و دلیل لغو آن توافق ، با بیانیه جدیدی در آستانه مسابقات فصل جدید اعلام کرد پیرو قرارداد رسمی و قطعی که میان رضا عنایتی مالک باشگاه هوادار و شرکت سرمایه گذاری توسعه فناوری هیرکانیا به امضا رسید، 100 درصد سها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنایتی اسپانسر فصل قبل استقلال را قاپید

عنایتی اسپانسر فصل قبل استقلال را قاپید