مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-14سياسي

مهجوریت بقاع متبرکه در بی توجهی به بودجه وقف


مدیر اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان گفت: آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند یکی از بقعه های شاخص در خراسان جنوبیبشمار می رود که به دلیل کمبود اعتبار و بودجه عملیات عمرانی آن به کندی پیش رفته و علی رغم استقبال زائرین و مجاورین در محجوریت و غربت بسر می برد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان گفت: آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند یکی از بقعه های شاخص در خراسان جنوبیبشمار می رود که به دلیل کمبود اعتبار و بودجه عملیات عمرانی آن به کندی پیش رفته و علی رغم استقبال زائرین و مجاورین در محجوریت و غربت بسر می برد.

حجت الاسلام دادخدا خدایی، از مردم، خیرین و هم چنین مسئولان دستگاه های اجرایی خواست کمک ها و نیات خود را به این سمت و سو سوق دهند تا شاهد رونق امامزادگان باقریه بیرجند در آینده نزدیک باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند، وی میزان نذورات و کمک های مردمی را به این مکان شریف در طول سال حدود 400 میلیون تومان عنوان کرد و افزود:این کمک ها کفاف نیازهای این بقعه را نمی کند و انتظار داریم خیرین و مردم بیشتر به این حوزه توجه کنند.

وی در مورد دفن اموات در امامزادگان باقریه (ع) هم بیان کرد: در گذشته در این مکان اموات دفن می شده اند و قبرستانی هم در اینجا وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهجوریت بقاع متبرکه در بی توجهی به بودجه وقف

مهجوریت بقاع متبرکه در بی توجهی به بودجه وقف