مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 14:302021-10-14سياسي

ساخت و سازهای شهری خوانسار با نمادهای اسلامی هم خوانی ندارد


ساخت و سازهای شهری خوانسار با نمادهای اسلامی همخوانی ندارد و بسیاری از آنها همانند کشور فرانسه است.

- ، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم معارفه نخستین شهردار ویست از توابع شهرستان خوانسار، اظهار داشت: تشکیل شهر نباید به تمدن و فرهنگ اصیل اسلامی آسیب وارد کند و غفلت از این موضوع بلایی سنگین است.

وی با بیان اینکه شهرسازی خوانسار آسیب فرهنگی دیده است افزود: ساخت و سازهای شهری خوانسار با نماد اسلامی همخوانی ندارد و مانند کشور فرانسه است.

امام جمعه خوانسار گفت: نمادهای اسلامی شهر نباید تغییر کند بلکه فرهنگ و تمدن اسلامی باید در اولویت ساخت و سازهای شهری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آپارتمان نشینی توسعه ناهماهنگی است که امروزه به مبلمان و سیمای شهری آسیب وارد کرده است، تأکید کرد: از شهرداری ویست تقاضا داریم مجوز بلند مرتبه سازی در شهر صادر نکند.

گرانی زمین زندگی را برای شهروندان خوانساری سخت کرده است در ادامه فرماندار خوانسار با تأکید بر حمایت و همکاری دستگاه های دولتی خوانسار از شهرداری ویست، اظهار داشت: شورا و شهردار زمانی موفق هستند که برنامه مدونی از وضعیت شهر داشته باشد.

محمود مسلم زاده با بیان اینکه شهردار بازوی قوی فرمانداری است، گفت: در صنعت گردشگری نرخ شهر نباید گران شود، گرانی زمین های خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای شهری خوانسار با نمادهای اسلامی هم خوانی ندارد

ساخت و سازهای شهری خوانسار با نمادهای اسلامی هم خوانی ندارد