مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 15:502021-10-14بين الملل

تحریم های آمریکا علیه طالبان آثار مخرب بر مردم افغانستان دارد نه حاکمان افغانستان


دانشیار حقوق بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفت: آمار و اخبار از میزان کمکی که به افغانستان داده می شود بعید است که نتیجه مطلوب داشته باشد و باز شاهد تحریم های یکجانبه ایالات متحده علیه طالبان هستیم که این تحریم ها تنها آثار مخربی بر مردم افغانستان .

- ایسنا/قم دانشیار حقوق بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفت: آمار و اخبار از میزان کمکی که به افغانستان داده می شود بعید است که نتیجه مطلوب داشته باشد و باز شاهد تحریم های یکجانبه ایالات متحده علیه طالبان هستیم که این تحریم ها تنها آثار مخربی بر مردم افغانستان دارد و تاثیری بر این حاکمان افغانستان ندارد.

پوریا عسکری، دانشیار حقوق بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی تهران، در همایش حقوق بین الملل و مخاصمات مسلحانه در منطقه غرب آسیا که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: واقعیت این است که از دیدگاه توسل به زور نسبت به واکنش ایالات متحده مسائلی وجود دارد بنابراین زمانیکه می خواهیم در مورد وقایع افغانستان صحبت کنیم باید به خروج غیرقانونی و ورود غیر قانونی نظامیان به این کشور بپردازیم.

وی با بیان اینکه جنگ علیه تروریسم توسط بوش پسر با ورود نظامیان به افغانستان رقم خورد، افزود: با روی کار آمدن حکومت حامد کرزای، ورود نیروهای خارجی با توافق دولت اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا علیه طالبان آثار مخرب بر مردم افغانستان دارد نه حاکمان افغانستان

تحریم های آمریکا علیه طالبان آثار مخرب بر مردم افغانستان دارد نه حاکمان افغانستان