مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-14ورزشي

20 پروژه نیمه کاره در تهران باید تا پایان سال به بهره برداری برسد


در شهر تهران حدود 50 پروژه عمرانی نیمه کاره وجود دارد که بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته باید 20 پروژه تا پایان سال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جعفر شربیانی رییس شورای اسلامی شهرستان ری عصر امروز در دومین جلسه این شورا با تأکید بر ایجاد زیرساخت های بهتر در حوزه ورزش قهرمانی اظهار کرد: با توجه به استعدادهای بی بدیلی که در شهرستان ری در زمینه منابع انسانی در حوزه های مختلف وجود دارد باید با توسعه زیرساخت ها امکان بهره گیری بیشتر را فراهم آورد.

وی گفت: هدف ما در شورای شهرستان تقویت هم افزایی و هم گرایی در راستای توسعه همه جانبه شهرستان است که با احصا و بررسی مشکلات در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان در راستای توسعه آن گام برخواهیم داشت.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه با اشاره به معضل ترافیک در محدوده بهشت زهرا گفت: پروژه کاهش بار ترافیکی در محدوده بهشت زهرا در حدود 13 سال است که نیمه کاره مانده و مشکلات زیادی را برای مردم باقرشهر و کهریزک ایجاد کرده است.

شربیانی تصریح کرد: با توجه به گلایه و مطالبه های فراوان مردم کهریزک و باقرشهر، شهردار تهران در جریان این موضوع قرار گرفت و به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از محل بازدید به عمل آوردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پروژه نیمه کاره در تهران باید تا پایان سال به بهره برداری برسد

20 پروژه نیمه کاره در تهران باید تا پایان سال به بهره برداری برسد