مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 17:252021-10-14پزشكي

تامین اعتبارات طرح های درمانی بهداشتی فارس


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: با مصوباتی که برای فارس در نظر گرفته شده طرح های ناتمام بهداشتی استان تکمیل می شود.

- ، بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری فارس با حضور رییس جمهور بیان کرد: دو مشکل کمبود آب، محورهای مواصلاتی و راه آهن از جمله مشکلاتی است که در فارس محسوس است.

وی اضافه کرد: عدم دسترسی به خدمات ارتباطی یکی از مشکلاتی است که در مناطق جنوبی استان فارس بیش از سایر نقاط دیده شده و این در حالی است که کمبود آب در مناطق مختلف فارس چالش های اساسی در این منطقه ایجاد کرده است.

وزیر بهداشت در ادامه تاکید کرد: از جمله مشکلاتی که در روستا و شهرستان های جنوبی فارس دیده می شود می توان به مشکلات موجود در حوزه تأمین برق، مسیرهای مواصلاتی و تأمین برق صنعتی می توان اشاره کرد.

عین اللهی در خصوص مصوبات بهداشت و درمان عنوان کرد: اختصاص 500 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شهر جدید صدرا، تأمین فاینانس بیمارستان مرکزی شیراز، اختصاص 200 میلیارد تومان برای بیمارستان اعصاب و روان، تکمیل بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی، اختصاص بیمارستان شهرستان های داراب و مرودشت، مسیری، قادرآباد، فسا و جهرم، تأمین اعتبارات 105 پروژه بهداشتی فارس و اختصاص 95 میلیارد تومان برای بیمارستان ارسنجان از جمله مصوباتی است که در خصوص بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبارات طرح های درمانی بهداشتی فارس

تامین اعتبارات طرح های درمانی بهداشتی فارس