مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 20:352021-10-14سياسي

رسیدگی به معیشت مردم نباید مسؤولان را از توجه به فرهنگ و تمدن بازدارد


رییس جمهور ضمن تاکید بر توجه به نمادهای تمدنی گفت: توجه به معیشت مردم، نباید ما را از توجه به نمادهای فرهنگی و تمدنی بازدارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس جمهور در پایان سفر یک روزه خود به استان فارس، در جمع اصحاب رسانه حضور یافت.

در این نشست خبری، او به تصویب طرح در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی اشاره و بر طرح ساماندهی سومین حرم اهل بیت تاکید کرد.

بررسی مشکلات آب رسانی در استان فارس، تقویت فارس به عنوان قطب فرهنگی و گردشگری به ویژه گردشگری زیارت و سلامت، همچنین توسعه واحدهای کشاورزی و احیای واحدهای صنعتی راکد از موضوعاتی بود که ریاست جمهوری بر آن تاکید کرد.

رییس جمهور در پاسخ به سوال اختصاصی خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه حضور ایشان در مجموعه تخت جمشید، نشان دهنده این است که علاوه بر معیشت مردم به مقوله فرهنگ، تمدن و قدمت تاریخی استان فارس نیز توجه دارند، گفت: توجه به معیشت مردم، نباید ما را از توجه به نمادهای فرهنگی بازدارد.

آیت الله ابراهیم رییسی ادامه داد: توجه به نمادهای فرهنگی و تمدنی، در کنار توسعه اقتصاد گردشگری، می تواند زمینه ساز رفع مشکلات فرهنگی باشد.

وی فارس را مهد تمدن و فرهنگ ایران خواند و بیان کرد: در شورای اداری، 80 میلیارد تومان به حوزه گردشگری فارس اختصاص یافته و مرمت بناهای تاریخی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به معیشت مردم نباید مسؤولان را از توجه به فرهنگ و تمدن بازدارد

رسیدگی به معیشت مردم نباید مسؤولان را از توجه به فرهنگ و تمدن بازدارد